Bita dig i örat, det var bara ett aprilskämt....

FAN FAN FAN!!!!!!!!!!! Jag som hade lovat mig själv att inte gå på ngt aprilskämt i år, men några dagar senare så fick jag reda på att det inte var sanning.

Skämtet hörde jag när jag knappade runt på tv kanalerna och såg att min bilskolelärare var på bild. Självklart så var jag ju tvungen att stanna upp mitt zappande och höra vad karln hade att säga.

"Efter fyllda 45år så måste man göra en ny uppkörning var femte år" 

Va då? Va ere roliga? Jag och Maina satt och var piss-sura på Moderat jävlarna som ska hallstra in ännu mera pengar...Men jahapp då var det förgivet...




-Avföring på DIN trapp



 _________________________________________________________________________

No dingding without a weddingring  -  || Karlar i trikåer||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0