Det O-frivilliga HUNDTRICKET!!!

Ni som sett filmen förstår och ni andra som inte har sett den så handlar filmen om att man skaffar sig en hund för att ragga med.

Min hund har nog tröttnat på att jag inte raggar på folk längre, han har nog gjort en hemlig kupp emot sin matte.
Ja, jag tror nog bestämt att det är så. Eftersom jag har honom lös och han får bestämma att gå i sin egna takt så bestämmer han då oxå sin egna väg att gå. Därav alla mäniskor han stannar och hälsar på har han oxå personligen valt ut själv. De människorna som intresserar honom mest är killarna i åldern 18-25 år.

Han sätter av i galopp och springer nöjd fram till personen och hälsar, efter kommer en matte som ber om ursäkt för sin döva hund, och att "-Han tyckte att han kände igen dig" var ofta en ursäkt jag drog till med. Men i dag tog priset...




Skulle gå till brevlådan och lämna det dära "viktiga brevet", såg två killar som härjade om/på sånna där jänstyltor?!?,det vart en vadslagning. Gick förbi och när vi kom på samma ställe fast på tillbakavägen så vart Brutus som förstenad, han bara stod där och strirrade. Precis som en unge gör när man lipar åt dem...
Vad skulle man göra? Hunden glor på en kille som börjar glo tillbaka, men Brutus släpper inte blicken.

Killen på andra sidan gatan:
-Eh, ja här känner man sig ju inte uttittad, haha!
Jag:
-Eh, ja asså han är utvecklingstörd... (säger jag helt allvarligt utan att tänka på att jag sakt fel)

Alla brister i skratt, tills jag senare förklarade att han var döv, men jag sa fel. Utvecklingstörd? Vad säger jag?





-Hädan efter blir det koppel som gäller för snutt...

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha brutus är min idol:D

2008-04-02 @ 20:19:02
Postat av: Tessan

Njae, inte just då ;)

2008-04-03 @ 10:06:18
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se
Postat av: Frajda från Västeråjs :D

Hahahahahahaha Heja Brutuuuus!

2008-04-03 @ 11:08:17
Postat av: Tessan

Haha:P nonono;)

2008-04-03 @ 18:39:10
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0