Folkrace

I dag var vårracet på Norsabanan i Köping.

Jag Kängrun å Elin åkte dit och kollade och snacka om att våran "folkrace dröm" närmade sig med stora steg! Alla ruggit taggade och jävlar vilka adrenalinkickar vi kommer att få då den tiden inbringar sig.

Vi stod i en kurva där mkt grus å sten slungades upp i publiken (sista kurvan innan mållinjen). En mamma till den som körde berättade att det var ngn för nått år sedan som hade fått en stenbumling i tinningen när han stått där å tuppat av. Tur att ambulansen fasn till godo.

Jag säger bara EN sak, Folkrace är kungligt!



Nä nu ska jag vidare ut till Bältsta, Elin. Vi ska grilla och snacka massa skit! =)


Tjing




Kommentarer
Postat av: Kängan

Han va där samma dag som oss, det där med tinningen, det hade hänt igår. det va ju han med isklabben som stod typ brevid/bakom oss i början.

2008-04-27 @ 12:29:33
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se
Postat av: Tessan

Nä? haha ja då måste jag verkligen ha misstolkat det hela:)

2008-04-27 @ 12:46:14
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0