Förlåt för att jag trampade dig på tårna, men det var Stina Ståls idé...

I morgon?     Till Västerås och träffa Louise då vi ska spela badminton i Bellevouhallen (Stavas det en så? esch jag är nog tangentbords dyslektiker...)

I kväll?    Kolla på en beck film som jag snodde med mig från Mrs. Käng!

Tidigare?    Sminkade mig för en gångs skull, åkte hem till kängerun och sen vidare (filmandes) till konsum. Mången filmer vart gjorda idag och Stina Stål var med hela tiden ... Stina har blitt ovän med Bengt :/ Det är lite synd eftersom Bengt har klyvna hårtoppar.


Hoppas att Stina Stål och Bängliga Bengt hinner bli vänner tills på Lördag annars måste hon nog följ med och grilla:S


Tjing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0