Har dagen gått fort, eller är det bara jag som är otroligt ovan vid att gå upp tidigt?

Nu har jag gjort allt på listan i det tidigare inlägget, förutom att ha pratat med Mrs.käng och så har jag dock inte heller lärt mig låten..

Nyss varit ute och joggat en sväng, tog med mig lillebror som draghjälp.
MEN!
Jag hade totalt glömt bort att det är otroligt jobbigt att prata med en sexåring som har frågor om allt i från tussilagon till skräp i dikerna. Samtidigt som man springer!

-Ja juste! dom ringde från köpings kommun i dag, möte på torsdag klockan 10.00. WEEEi !


Hämtade ungarna från dagis och fritids, självklart hittar dom på en massa saker på hemvägen så i dag var vi hemma 16.00... jag hämtade dem 15.20!
Mkt blommer vart det att dom plockade på sig.


Nä nu ska jag käka, tjing så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0