Hoppas att dom ringer i dag för nu har jag laddat min mobil :D

Japp japp...


Kollade på Beck i går med maria x2. Filmen hette...eh... ja juste jag å filmer är inte min starka sida.

Fick för mig att det var svalare att sova på nedervåningen och att det skulle gå bättre för Brutus att sova där. Jag hade rätt! Inte en ända gång hostade han, Inte en ända! Självklart så är jag för hönsig för att kunna sova, utifallatt ngt skulle hända så höll jag mig vaken. Men tydligen i onödan, men jag är glad ivf. Otrooligt glad!

Idag?
  • Cykla ner till bilskolan och plugga teori i fyra timmar
  • Cykla hem
  • Ringa friskisosvettis och fråga vad Core är för ngt, ngn som vet?
  • Ringa Louise
  • Ringa Micke?
  • Ringa Kängan?
  • Ut och jogga eftersom jag bröt mitt löfte i går då mitt "kexchoklad beroende" tog överhand
  • Lära mig låten http://www.bubblare.se/movie/balladen_om_stinas_flort

Kommentarer
Postat av: Marsvin

Är de "Core" å typ spinning? Isf måste du berätta vad de är?:) Börja träna där eller?

2008-04-15 @ 16:53:51
Postat av: Tessan

jag och Louise ska dit och testa! Jag rinde och frågade å då sa dom att det var träning med sin egna kroppsvikt:S uscha... men att det var Mage,Bål och rygg övningar:)

Ska bli spännande å se vad det är för ngt!

2008-04-15 @ 17:47:08
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0