Inte ett moln så långt ögat kan nå...

Hur skönt som helst!

Idag?
Micke är påväg från arboga och vi ska ta sällskap och gå en riktigt lång promenix genom Mongo-town (Köping). Sen ska vi till Hallsta och hälsa på hans kusin som åkt från ??? som ska gå intensivkurs på körkort där. Sen blire grillning om jag får fram grillen och om jag orkar plocka undan alle grejjer på altanen.

Igår?
Kom hem från Västanhed, Micke kom över och hade förslaget att åka och bowla. Men varför ska jag ge mig in i en match jag vet att jag kommer förlora?

Så det vart ändrade planer...

Kvällen slutade med grillning på malmön, vi började med att grilla korv eftersom vi var fruktansvärt hungriga, sen vart det köttbullar. Och sedan efter det så var det tänkt att vi skulle grilla köttet, men då var vi så fruktansvärt mätta så det sket vi i. Efterrätt vart grillade marsmallows! Mumms! Micke lekte med tändvätska så att en halv flaska tog slut på 1 en gångsgrill. Plus att jag hade min marsmallows i vägen för leken så den smakade tändvätska, inte bra för magen tror jag bestämmt int.

ja juste micke hade med sig "sockerbitar" sånna där fyrkantiga marsmallows som finns på lösvikt. Men dom var stenhårda så när jag skulle trycka på en sån på min grill pinne så gick toppen på pinnen av å resten fortsatte in i fingret på mig... Micke tyckte att ja var en mes, men det gjorde faktist ont när jag såg att det började blöda, haha!



Solen skiner och jag ska börja jobba i morgon! Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0