Jag vet att det är fredag men det känns som torsdag...

 Känns jätte konstigt. Eller äre tors.. Nä! det kan det ju inte vara heller.

Kul att sitta och idiotförklara mig själv på bloggen, haha!


Idag?
Tror att pappa har planer på att skicka ut mig och beskära träden, jag har dock ingen aning om hur man gör!?!
Så därför har jag en plan:
  • Kolla på tv till tolv
  • Cykla iväg till bilskolan som öppnar ett
  • Komma hem efter fem
  • Hoppas på att det blitt försent för att beskära dem.. :D

Ikväll?
Jag har verkligen ingen aning om vad som händer i kväll så jag har lite förslag:

  • Ut och springa en sväng så att jag somnar tidigt?
  • Kolla på ngn bra film?
  • Ringa mrs Käng å höra om hon vill hitt på ngt?
  • Sitta vid datorn och kolla på Torkel i knipa?


http://www.youtube.com/watch?v=wFCBoeUFPTM
        Michael B Tretow - Det va bättre förr   
-Det var bättre låtar förr oxå:D haha!






jag är förvirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0