Nya grannar och sommar-däcken är på...

Jag ska inte skaffa barn asså, Elina kommer in och säger att de nyinflyttade har elaka barn och jag utbrister:

-Men slå dom då... Var det första som slank ur mig, totalt oförberett! Dock oxå totalt ointresserad av samtalet...

Kan det ha att göra med att när tessan blir trött så bryr hon sig int om vad ho säger?

Slut i kroppen, bytt däck på Santa Fee:n ... Men nu kan jag ivf byta däck, var inte så svårt. har bara så förbannat klena axlar men annars så lyckades jag galant! Enligt min far ivf....


-Hej och välkommen till "Tessans byta däck firma", hm... Japp så får det bli!



Jag är omotiverad just nu att berätta om dagens bravader så det får bli ngn annan gång.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Satt och snakcade med farfar och min inhemska dialekt började krypa sig inpå mig igen...jag som tränat i flera år på att få bort den. Men men så kan det gå.

-Ska ja int ta å göle dä i morrå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0