Jag vill beställa en currypaj



Idag? Åkte till västerås och firade emma på sin 20 års dag. Där vart det käk fika och baileys :) Mumma.
Sen hem til Kawping och kolla på film med fridolf. Sämsta skräckfilmen hittills, efter 8 minuter så var båda överrens om att den varvärdelös.
Ombytta roller så frida somnade till filmen medans jag faktist för en gångs skull var tvungen att se hur den slutade. Så watch out! Haha det finns demoner bland oss.

Men tragiskt nog så var det de goda som vann ännu en gång, varför ska alltid dom vinna?

Sen vart det att åka och lämna filmen (tror att jag lämnade filmen och inte bara fodralet..:S) och sen vidare till donken. Tre beställningar, jag en, frida en och båten en. Lite roligt hade jag! asg*

-Vad ska du ha Tessan,   Båten
-En paj,     jag
-Vad för paj?    Båten
-En currypaj,       jag

Båten beställer en currypaj... Jag och frida utbrister i asgarv. 

-Va? , hon som tar emot beställningarna

Båten fattar att ngt är fel så han frågar va det finns för sorter, och det hela slutade med en äppelpaj... hahaha!
Det kommer jag leva på länge, att alla bara går på det skämtet varje gång är bara så kul :D
 


Sen vart det att kolla så att alla lyckstolpar och skyltar fanns kvar i PRO samhället köping.



-Sova? Njet...


Juste jag fick reda på att en ringmärkt fågel visste löper en risk med att bli träffad av blixten, visste den är liten men det är ändå en risk... Haha yes äntligen kan de smittobärande jävlarna leva farligt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0