En ängel med dolda horn

... är vad jag har hört hela livet...
Kanske stämmer det oxå, kanske inte. Men alla har väl sina dolda horn? No one is perfect.

Nu är det inte många timmar kvar heller, :S Vad ska man förvänta sig utav livet? Frågor som ändrar sig...


Vill du blir när du blir stor? utbytts till   Vad har du åstadkommit i ditt liv?

Hur gamal är du? utbytts till   Vilken årgång är du med i då?

Vilken fin tröja du har. utbyts till  Vilka fina gardiner du har.


Är det så att man måste följa strömen? Skaffa volvo och familj?
Är det de som livet går ut på? Varför får folk panik över att dom inte har skaffat familj innan 30?
Är det så att alla vill passa in och ingen vill vara udda, kanske så att folk trivs med att inte ha familj innan 30 men känner sig pressade och skaffar sig det ändå. För att det är ju det som förväntas av en...?...
Då är det heller inte så konstigt att det är vanligt att vara ett skiljsmässobarn längre.
Ja jag känner nog fler skiljmässobarn än vad det andra nu kallas.




-Följ inte andras fotspår för då kommer Du aldrig vara först på livets väg...



3h45min





Jag har aldrig varit den som Du ville att jag skulle bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0