Tankspridd

Satt och tänkte på en grej på jobbet i dag...

När invandrare säger "På Gud jag svär!" så måste dom väl ljuga?
Deras Gud heter ju Allah...?... asså ska man inte tro dem om de säger så... eller?

Ska bara tro dem om de säger "På Allah jag svär!", men får dom svära enligt koranen? eller njae jag blandar ihop allt som vanligt. Dumbo, yaay!

-Och nej jag är inte rasist, hatar individer ...inte folkgrupper.




Hösten är redan här nu, men det är skönt på ett sett. Vintern är på väg och jag ska lära mig åka snowboard!
Yaay,
fast om jag känner mig rätt så kommer jag få damp, bryta av brädan och gå hela vägen ner... haha!


tjing




Kommentarer
Postat av: tessa

HAHA bra tanke jag har tänkt detsamma. och svar nej dom för förhelvete inte svära .. men det får vi, för vi trot inte på nån JÄVLA gud eller allaaaHHH :D

2008-09-01 @ 13:25:37
URL: http://tessinino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0