2008 vs. 2009

Yes!
Jobbat in i dag så jag fick sluta lite tidigare=)

Ikväll? Alkohol i måttliga mängder, jobbar ju trots allt i morgon. Kängrun kommer snart hit och sen ska vi över till maria alias, Plutten!  Ska bli jätte roligt:) Planerat att åka till dingtuna på fest men bätte att bara behöva gå 30 m från sitt egna hus, kryp avstånd hem är aldrig fel;)

Taggad, taggad, taggad!  :D



2008
Var ett skit år, allt rasade samman. Men jag tog mig upp från botten, redan i sommras.
Jag lärde mig vilka som man verkligen kan lita på och vilka som jag skulle be dra åt helvete.
Det är många kvar som jag ska be dra åt helvete så det får bli mitt nyårs läfte i år(nästa) att fullfölja planen.
Men vem vill läsa om massa sånt? så jag besparar er resten.

2009
Ni som följer min blogg får se!

Konstigt hörrni! det är 35 st människor per dag som läser min blogg men ingen vågar lämna ngt avtryck... Dax för det kanske? ;) Fegisar x]



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fixa och dona. Käka lax å förfesta hemma hos mig sen vidare hem till Plutten Jansson:D Men ni får ha ett wünderbart nyår alle hopa! 


-Taggat TJING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har du ditt avtryck babe ;)

2009-01-01 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0