De sömnlösas natt...

Fan vad jag är stressad, det bara kryper under huden på mig. Avskyr det! Igår så började dom genst ringa från jobbet, jag knäppte av och stängde av mobilen nån/några timmar.

Gah! sluta ring mig idioter! Är man ledig så ska ni för fan inte ringa mig om allt, har ni någonsin hört talas om
 "att jobba självständigt"? Nä jag tror faktist inte ni har det... Juste, jag är fan yngst så jag borde väl egentligen vara den sista ni frågar? Inte sant?

Nä tack så jävla mkt för att ni förstörde nattens sömn, idioter! Blir så arg, använd ere egna hjärnor för en gång skull!


Nollor, usch att jag ens lägger energi påt är ju ännu mera störande. Men va fan jag är så otroligt lätt stressad, och har jätte svårt att stressa ner igen. Kan ta flera dagar innan jag stressat ner :S
Nä en sak är klar jag hatar Julen och jag hatar Köpings Kommun! Men mest av allt så hatar jag mitt schema

24dec - 29 dec 08.30-21.00
31dec - 4 jan 08.31-21.00

Döda mig jag har inget liv! Vill jag ens ha det då? Nä



Jag trodde jag trampade på Brutus i natt, men det var en tröja. Reflexerna om att genast flytta foten sitter i fortfarande... Jag drömmer om honom varje natt, vill inet vakna. Bara stanna där jag trivs att vara, med just honom.


Nä fy fan, fuck life! Frida säger att låten Aldrig Nöjd - Veronika Maggio stämmer in på mig.
Kanske ligger nått i det?
Nä jag vet vad mitt mål är i livet, just därför är jag int nöjd förän jag uppnått just det målet.

Vet ni att min blogg är döpt efter ett album, en låt som ligger mig varmt om hjärtat. Lars winnerbäck - Solen i ögonen
Inte för att jag tror att ni bryr er men så ligger det till ivf.
Ni kommer inte fatta vad han sjunger om de första gångerna så det är nog bäst att du lyssnar på den flera gånger om du vill veta sanningen. Dolda gåtor, för jag har solen i ögonen...


Nä nu ska jag försöka få denna sömnlösa natt att gå fortare genom att börja städa...

-Fuck christmas! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0