För världen är så underbar! Om man är korkad, tom och glad

Negativa delen av inlägget:

Nu sitter jag här igen, vaken och kan inte sova. Visserligen somnade jag vid sju och vaknade vid elva, längsta sömnen jag fått på väldigt länge...

Saknaden är stor, eller förbi? Som ett timmglas, allt rinner ut i sanden...

Hatar att vara vaken den här tiden det är då man tänker som mest, allt som var, kommer det alltid vara så här?
Jag vet att jag inte är redo att "glömma och förlåta" kommer jag nånsin bli det? Men, ja jag kan inte sätta ord påt...
Så mkt som gått förlorat som jag saknar kommer ikapp en, vissa stunder.
Sånt man grävit ner och byggt murar runt kommer fram ändå. Jag kan inte påstå att det är jobbigt, för det ordet missbrukas allt för ofta, i min ögon ivf...


Jag dömmer folk allt för lätt, men däremot så har jag ofta inte fel heller.
-Ge människor en chans?
varför då? Det var nog det dummaste jag har hört i dag/går...



Nä det som var är inte värt att lägga ner mer energi på, men det är svårt för det kommer alltid att finnas kvar... Och allt, verkligen Allt påminner mig hela tiden!





Nä detta ska verkligen inte bli en emoblogg, eller är det så folk uppfattar mig, eller? Emo och tycker synd om sig själv? Det är ngt som jag verkligen inte vill bli ihåg kommen som. Om det nu är så, så är jag verkligen besviken att ********** fick mig att bli sån. Men jag kan inte lägga skulden på den människan heller, inte värd det!

Du ser! nu vart jag arg igen och texten bara flödar på med ord som inte betyder ett jota! För det är nog sanningen...
Att människan betyder ingenting och inte orden heller...

Nu ljög jag... Läser de orden igen.... för rädd för att glömma för rädd för att le.




Positiva delen av inlägget:

Det är Torsdag och klockan närmar sig tre taget, det betyder att det snart är fredag. Och på fredag så är det fest i Kolsva, massa folk och massa dricka.

På fredag ska jag gå på systemet för första gången. Ska bli vuxen och hederlig och köpa bolagssprit för en gångs skull.. Omväxling förnöjer eller vad säger dom?

Sen ska jag till Kolsva, jag och min kära vän Brutus <3 Vi får sova där tills på lördag.
Tessan har ju som sakt tagit semester fredag och lördag, de ni;) Nu vart ni impade va? Jag kan faktist vara ledig oxå, fast med gott samvete eller ej?

Nu ska jag på dejt med john blund igen tänkte jag...


Tack för att ni finns och är så underbara :)

-TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0