Frida Lövgren...Hon som är rädd för halm

Hon, ja vad kan man säga. Det är hon som tjatar om att jag ska blogga hela tiden. Vet ni? jag är nog inte den mest invecklade människa vad gäller mina funderingar kring livet. Det är nog hon! Haha


Jag har inte skrattat  eller haft ett leende på läpparna sedan brutus dog men den ungen får mig alltid att sitta framför datorn och asgarva så grannarna undrar va fan det är som händer o.O

I dag/natt så hade vi diskutioner om hästar som vanligt, kopierar ut msn hur det hela utbringade sig:

frida säger:

Jaha

frida säger:

hoppar på bock?

frida säger:

why?

|| Tessan || säger:

finns en travhingst som fortfarande hoppar naturlig betäckning å han väl vär 24 nu tror jag

|| Tessan || säger:

ja på bock hur fan tror du annars man får sperman från dem?

frida säger:

Jaaa men då är det ju alltid semin?!

frida säger:

för inte stoppar du väl upp en sån där slang i snoppen på hingsten och suger ut sperman?!

frida säger:

och har en slang till stoet från han

frida säger:

no way!

|| Tessan || säger:

ja men du frågade !Hoppa på bock?"

frida säger:

Jaaa.. Men avd är det för skillnad?

|| Tessan || säger:

asg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|| Tessan || säger:

hahahahahaha

|| Tessan || säger:

jag dör

|| Tessan || säger:

hahahah

frida säger:

VADÅ!

|| Tessan || säger:

"för inte stoppar du väl upp en sån där slang i snoppen på hingsten och suger ut sperman?!"

|| Tessan || säger:

hahahahahhahahhaha

|| Tessan || säger:

hahaha

frida säger:

JAMEN!! ååh!

|| Tessan || säger:

you killing me! asg

|| Tessan || säger:

hahahhahhaha

frida säger:

Du är så dum!

|| Tessan || säger:

va då en slang i snoppen?

|| Tessan || säger:

hahhahahhhaha

frida säger:

men åååh

frida säger:

hahaha

|| Tessan || säger:

va menade du då?

frida säger:

jaa. om de hoppar på bock så har man ju värsta kondomen och samlar i. Right?

frida säger:

MEN om man inte har det. Och ändå har semin, då stoppar du väl knappast upp en slang och suger ut allt genom slangen in i stoet?!

frida säger:

Så då borde det bli semin vilket fall?

|| Tessan || säger:

va då men? man kan inte ha semin om man inte kan samla upp det jue!

frida säger:

Nej precis

frida säger:

men du saaaa

frida säger:

"Antingen har man semin eller hoppa"

frida säger:

och sen hoppa bock??!

frida säger:

jag förstår inte!

|| Tessan || säger:

ja hoppa= naturlig betäckning!!!!!!!!

|| Tessan || säger:

hoppa bock är semin

frida säger:

Jamen blanda inte in hoppa bock direkt efter då!! x'D

|| Tessan || säger:

asg*




Sen så vart det lungt, frida tyckte jag var elak och jag tog en macka. Frida börjar tjata om att jag ska blogga då hon sedan utbrister:

frida säger:

Haaaaaaaha jag kan den där traktor-märket du tjata om

|| Tessan || säger:

jasså?

|| Tessan || säger:

säget då

frida säger:

John Deep

frida säger:

den är gröööön

|| Tessan || säger:

asg.

|| Tessan || säger:

sluta nu! hahahahhaha

frida säger:

Vadå det är ju sant!!

|| Tessan || säger:

jag ska blogga om dig nue...



|| Tessan || säger:

haha vem sa att den hette john deep?

frida säger:

Duuuu

|| Tessan || säger:

haha nääru

frida säger:

Eller jag skulle lära mig namnet

frida säger:

och jag kommer ihåg det

frida säger:

För jag är bra på traktorer!

|| Tessan || säger:

Säkert, haha! Vilket minne du har frida lövgren

frida säger:

AMEN vad heter den då?




Shiet va mången minnen med den bruden, hon var både mitt mobboffer och slagpåse i stallet när jag inte hade annat för mig...
Hon gick nog på allt och inget, och det roligaste var att berätta nått som inte var sant för fem öre så kunde hon lalla runt i sin egan värld och tro att det var 100% sanning och kände sig mer allmänbildad är förr...

-Som om man ger kossan kakao så får man ?? asg*

Saker som skrämde mig och jag i den sekund fick rätt om att v-ås bor borde tvingas ut på landet var..
-Va äre som kommer ut där?? frågar frida
-Ehhh, halm??? :S svara jag
-Va ÄRE? :O säger frida förvånad
-Suck* va fan tror du Lúkas står på i boxen? säger jag
-Inte vet väl jag! Han har faktist alltid stått på spån så det så! säger frida nöjd över sitt svar




Till Frida Lövgren:
Den traktor du pratar om heter John Deere, du ska nog sluta kolla på Pirates Of the Caribiean lilla vän!




Ja tack för att du förgyller mina dagar med mindre smarta uttryck:) Vad skulle man göra utan dig? Inte skratta så mkt ivf! hahah




Frida tycker hon är smart men lyssna bara på det här samtalet:


frida säger:

JAG TÄNKTE P ÅEN GREJ

frida säger:

Min gul kanske är din blå men du uppfattar den som grön?

frida säger:

Och tänk om skogen egentligen är rosa men jag ser den som grön? Men egentligen kanske jag ser din gul?

frida säger:

och den bästa av den bästa:

frida säger:

TÄNK OM jag blev uppäten LEVANDE (hel) av en haj.

frida säger:

Då borde jag kunna överleva.

|| Tessan || säger:

det där har vi redan diskuterat frida

frida säger:

För jag ligger där i munnen ju. Och då kan jag ju.. andas genom gälarna.

frida säger:

Japp! MEN DET ÄR SANT.

|| Tessan || säger:

hajen har magsyror som bryter ner dig

frida säger:

Ingen ivll inse det bara.

|| Tessan || säger:

gälarna?

frida säger:

NEJ. Jag ligger ju i munnen!!

frida säger:

inte i magen

|| Tessan || säger:

men...nä jag ger upp...

frida säger:

Jag vann

frida säger:

Nej nu ska jag sova. För nu är jag trött.

frida säger:

 tjingeling. vi får la höras.

frida säger:

godnatt!

|| Tessan || säger:

vann? haha i dina drömmar lilla vän

|| Tessan || säger:

yes godnatt




-Ser ni? det är inte bara jag som har konstiga funderingar om allt! haha


Nä nu ska jag nanna...
-TJING!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0