Kännslan

Vet Du hur det känns att förlora något som Du verkligen byggde ditt liv runt?

En kännsla som Du byggde kärlek kring, en kännsla som betydde Allt för Dig?



Att äskla ngn så mkt så att Du skulle med handen på hjärat hoppa framför ett tåg för att få tillbaka?
Det är den kännslan jag bär med mig, dag som natt. Att älska en individ så mkt att ingen annan än Du själv någonsin kommer förstå. Som gnager ett hål i din själ så som inget annat kan göra. Att känna total trygghet och omtyckt för den individ Du är född till. Att bli älskad och uppskattad som Du är!

Hatet mot det som inte finns, som tog honom bort ifrån mig, hatet att sakna...

Allt känns som i går, allt känns som för flera år sedan men det var snart bara en vecka sen.


Vet Du hur det känns att säga farväl till ngn som alltid velat ditt bästa?
Vet Du hur det känns att hålla om ngn när livet rinner ur dess kropp? Kännslan att bara omfamna en tom kropp, livlös. Inga andetag, ingen puls...Bara livlös. Kan du ens tänka dig in i den situationen?


Vet Du hur det känns att inte kunna sätta ord på och förklara hur Svårt allt känns?






-Jag vet hur det känns, men gör ni?

Uppskatta det Du har för allt försvinner en dag, tro mig....
None


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag vet exakt hur det känns att förlora något man älskar mest av allt. Det är den hemskaste som finns.

2009-01-14 @ 13:57:03
URL: http://lifeisajungle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0