Nått är galet...

Pappa är kvar på postdop? kallas det så ens? Dit dom kommer direkt efter operationen.

Dom sa ju att han skulle få komma till avdelningen efter bara ett par timmar efter oper.  men nått är galet med smärtlindringen han får i ryggmärgen...

Damit


Lyssna på:

Rise Against - Hero of War
http://www.youtube.com/watch?v=_gp7uwPEL9Q




Vem kom på det där med stjärntecken?
Han/hon måste ha haft mkt fritid!

Visserligen stämmer mitt stjärntecken rätt bra in på hur jag är som person, föruom det där med att jag skulle vara pedantisk och perfektionist!....




-Nej tack! Jag står över denna gång...





Imorgon är det back to work, fast dom har ju ringt därifrån typ varje dag för att fråga hur,var och när?
Menade inte dig kängan!!!
Gosch det är ju iof bara ons-tor å söndag jag jobbar denna vecka! Wonderbart!


På fredag är det Träsket Kolsva som gäller, fem pers som firar 20 år! å massa folk:D JJJJOOOOLLLLIIIT:D

Nä slut på fjortis orden, nu ska jag gö nån nytta och försöka sova istället...

-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0