Skära handlederna av mig med runda stenar och lyssna till en skiva med Christer sjögren "julmusik", det vore nått va?

Fy fan vad jag känner mig död... Mina skulderblad är helt fuckade, nått som sitter emellan och inte vill lossna. Vet inte vad jag ska göra riktigt, och Nej! jag tänker inte gå till läkaren, inte igen...Frankrikes fel



Fy fane, nästa vecka blir en helvetes vecka!
Ändrat schema så jag jobbar tisdag eftermiddag till söndag kväll! Döda mig tack?



På måndag ska jag ivf till v-ås och döda alla förbannade köpglada människor x]
Eller ja, jag ska ivf dit och handla lite grejer, Uscha mejja sen måste jag till IKEA oxå kom jag på nue. Och då blir det samma sak som alltid, Frida lägger in pikar om att:

"Det är väldigt bra att ha en byrålåda för då kan jag lägga mina vantar där på"


Haha Kängan ringde i dag när jag var på jobbet och berättade om sin syster och bilen. Haha Skadeglädja, inte sant? xD



Det var översvämmning i mitt badrum i morse, som en groda utan ben = hopplös... Ja den är gammal men passade in just i detta sammanhang faktist...för...ehrm...eh...Grodor badar! Så det så, eller nått....
Kängan är gammal och ska bli peddo med åldersnojja ;)


-TJING 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaa! Då kan du komma förbi mig en sväng??! Eller??! :-)

2008-12-27 @ 21:29:38
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/
Postat av: Kängan

hahaha du är en elak människa. ibland kan man få åldersnoja och jag va lite senare att få de än alla andra som fick de innan dom fyllde 20. hahahahah

2008-12-29 @ 12:57:18
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0