Varför vart inte tvätten färgad förr?

Ja, varför vart den inte de? På Ösby blandade jag tamejfan allting och tvättade alla färger ihop, även vitt... Men nu när man verkligen försöker att inte färga tvätten så ska självklart nån förbaskad strumpa åka med och göra hela tvätten blå!

Skit oxå, men men så kan det gå!
Ahja får väl sortera den nogare nästa gång. Blir väl efter jul om jag känner mig själv rätt, fast jag bokade faktist tid i morgon klockan ett så vi får la se om jag verkställer den tanken...haha not;P


Jag lovade mig själv igår när jag var på jobbet att jag skulle diska och städa när jag kommit hem, men ni kanske kan räkna ut hur det gick med det?

Precis, disken och städningen är kvar! Varför ska jag alltid skjuta fram på saker? Det är väl bättre att få skiten gjord så slipper man ha dåligt samvete fört...


Farfar ringde i går oxå, haha han ringer alltid när han och farmor är och handlar. Han sitter kvar i bilen och ringer runt medans farmor får gå där inne på kolsvahandel och handla själv.
Haha, ja jag ska inte säga ngt för shopping är inte min grej heller. Sitter hellre kvar i bilen och halvsover än att trängas med massa folk(gapande snorungar och hysteriska pensionärer)!


Glömde ju berätta om den roliga ungen som jag mötte i morse....
Haha en unge(runt åtta år) hos tandläkaren, kom in i väntrummet och tog ton och sjöng högt och tydligt:
-BOOOORRN to be CCCHHHEEEEPPP!
Sen vände han sin mot sin förbryllade mamma och sa:
-Tror du att vi får rabatt nu?

Det var kul, haha! :D


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0