Gravt-störda-barn och gynekologer

Låtsas mormor kom nyss upp och skulle instruera mig och kängan om ngn ny massage man ger till barn när dom ska lugna ner sig. Jag faller i trans men vaknar upp av:

-Ja sånt här använder man för att lugna ner gravt-störda-barn.

Ett garv från oss båda med lika hemska tankar som vi inte avslöjade förän hon försvunnit från övervåningen.



-Ja jusste, gynekologsnacket oxå!

Det var länge sedan sånna missförstånd uppstod som nu ikväll. Länge sen mig struprör drog ihop sig på det viset att astman knackade på dörren och tänkte bryta sig ut.  Men jag säger bara en sak, jag håller tyst annars blir det ett blogg krig mellan mig och Kängan ;D Vi har håll hakar på varandra nue....;)


Ahja nu ska jag vara social, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0