Atchooo och åldersnojjan...

Fy fane för gräs och maskrosorna... klippte gräset på jobbet i dag å det var fullt med maskrosor. Totalt täpp... Intresse klubben antecknar ;)

Btw gräsklipparen gick på el, ja vad gör man inte för naturen "att krångla och få damp på sladdjäveln."

Tiden har gått fort i dag och jag insåg vid lunchen att jag har en enorm åldersnojja... Vet fan inte vart jag ska ta vägen. det som startade hela nojjan var att jag kände att en visdomstand började komma upp. Kommer inte dom förän man är 25? Shiet jag får panik!

- Damn, jag ska inte fira min fördelsedag. Ska vara 19 för eeevigt! =)




Tjing

Kommentarer
Postat av: Marsvin

Haha jag har fått alla fyra så vid 25 är de fan inte... Å min "lillebror" som går i sjuan har fått sin första haha!

2008-05-12 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0