Efterklok

Varför satte jag mig i tågvagn nummer 13? Att tillägga så var det barnkupén.

Jag kände mig illamående, det var varmt. Då killarna (15-17 år) brevid mig började diskutera om allt och ingenting men det som fångade min uppmärksamhet var dikutionen om Bilddagboken. Den ena utav grabbarn var ett riktigt testosteron fall. Rösten pendlade mellan att låta som en tjej till en gubbe. Och han ville så gärna berätta för den andra hur cool han var och hur tuff han var.

Han berättade då oxå om att han hade "knäckt" ngn annan kille som var en "Riktig -jävla-emo-loser".
"Emo-losern" hade bett folk att kommentera hans bilder men glömde att "kommentera" stavades med TVÅ mm.

Testosteron offret hde då skrivit:

-Asså din gramatik är ju sååå himla dålig så du kankse ska ta och kolla upp ditt svenska betyg??
-Asså shiet va knäckt han vart han svarade inte ens på det!!!

Jag försökte hålla mig för skratt, han hade inte tänkt på att "emo-losern" bara sket i folk som tror att dom är ngt när dom i själva verket bara är änna riktiga  ****** (Mindre populära)..



En annan unge satt och slog på sin lille bror som lät som lilla ungen i Fotbollsplan låten (Det var kul):
http://www.youtube.com/watch?v=gF6dmmNW8Xw&feature=related


Är det jag som är fördomsfull? Nä jag ska sluta tänka mina elaka tankar om folk på tåg...



haha ja det här kommer jag kunna leva på ett bra tag, fast man tror ju nästan att allt var upplagt för att lura en. Vet inte nog för att jag är lättlurad men inte så?!?


Thjing...


Jag har tangentbords-dyslexi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0