Loppis i Venedig!...

...Var vad jag vaknade upp utav på busshållsplatsen...

-Loppis i venedig
-Billigt, kollektivt (Buss)
-Det är INTE bra för miljön, (poängterar att det var samtidigt som jag "råkade" knuffa iväg min pantflaska ut i stora vägen och "skräpade" ner naturen)

Det var ett par av meningarna och diskutionen som störde min sömn på en bänk innan bussen skulle anlända, tillslut så orkade jag inte ens försäka koppla bort samtalen som både var korkade och totalt grundade på ingen bas alls. Jag trodde att det var två fjortis brudar som stod och pratade.
MEN.

Det var två killar (eller vad man nu ska kalla dem) var av en av dem snackade jag Om för ngn dag sedan.
Vi har gått i samma lekis! Och jag kommer ihåg att läraren bad mig bli snällare mot ******.
Sanningen var att jag hade kommit på världens grepp att slita loss håret på dom jag inte tyckte om, å han hade börjat bli tunnhårig...

Shiet den jäkeln var utsatt för mina aggritions prob. som barn, haha!

Hans kompis, som troligtvis inte var från sverige eftersom han kommenterade att i sverige är människorna konstiga och citat "Hela svenska folket är sån som gör tvärt om". (Rättelse han var Inte från sverige)

Alla dessa jäkla kommentarer om hur konstig vi svenskar är, trodde jag skulle sluta då jag hoppade på bussen. Jag satt mig längst bak eftersom han säkert var en sån som ville sitta fram å prata med busschaffören, tok heller!

Den jäkeln satte sig framför mig å snackade med en 60 årig kärring hela vägen till V-ås.
Damn jag trodde jag skulle slippa höra tjatet om loppmarknader i Venedig för resten av mitt liv.
Nä vi skulle tydligen med på samma tåg HEM oxå! Fy fane, jag skulle ha velat döda honom.

Jag bytte vagn.





-Nu är jag hemma å får se vad kvällen blir av. Många förslag men mindre energi till att hålla sig vaken.

Ting!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0