Myggbett och sockerkaka

Vaknade upp av årets första myggbett, en annan detalj är då oxå att myggan har bitit mig Under foten. Shiet jag som trodde att huden var för tjock där för dem att bita. Ahja, skit det samma.

Helgen? Eh ja, jag vill inte se alkohol på ett bra tag ivf. Vart lite för mkt, så jag satt och kramade keramiken ett x antal gånger. Juste jag hade gjort ett par mackor jag vandrat runt med i huset som jag icke kommer ihåg. Lite skrämmande.

Idag ska jag till Västerås och jobba å i kväll äre laggårn igen? kanske...




Bläää ja e trött på detta...


-Tjing

Kommentarer
Postat av: Marsvin

HAha va fan vart du så onykter;)

2008-05-04 @ 18:12:33
Postat av: Tessan

jao:/ eller det kom nog när det vart dax för stängning och hemfärden...

2008-05-05 @ 12:26:17
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0