Tidsfördriv och 18 kameler!

Jag måste bara berätta, haha!  Elin (hunden) snakcade om en sida som hette tagged.com å då vart jag medlem där. Måste bara tillägga att det är totalt värdelöst så bli inte medlem!

Ah då ivf så vare en som skrev ngt på turkiska eller nått sånt... jag orkade inte svara å sen skrev han på engelska å jag svarade bara:

-Hundbajs på dig och din kompis buddha

Då fick jag svaret:

-Tack så mkt!

Shiet, jag kunde väl inte veta att han kunde svenska? Tänk om han tar sina 18 kameler och far till sverige och rövar bort mig till irak å säljer mig på gatan:S Överdriver jag?
Men jag har tur, micke skulle åka efter oss då för att köpa tillbax mig till sverige:D Kan ju kanske bli en rolig backpacker tur om inte annat, haha!


Nä nu ska jag på date med John! :D

tjing!

Kommentarer
Postat av: Marsvin

Haha du är sjuk:D

2008-05-12 @ 21:20:38
Postat av: Tessan

haha ja jag jobbar på det:D

2008-05-12 @ 21:44:57
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0