Äntligen klar med kalkylerna och inventeringen...

...inte alltid kul med att vara huvudassistent, det betyder oxå att allt pappers arbete blir automatiskt mitt ansvar.

Och det där med matte och att skriva är inte min grej om jag säger så.
Visst jag vet ju hur man ska göra, men att kocentrera sig och inte hitta på saker som är mkt roligare är svårt för mig. Om det är nått som jag alltid gjort så är det att skjuta fram saker som jag tycker är jobbigt och dryg och det har jag verkligen gjort med det här. Ska vara inlämnat om exakt 7 timmar senast! Yesbox...


Jag lyssnade på radio i mobilen när jag gick med hunden och hörde en text som fastnade i mitt huvud :
"Hela världen är undebar om man är korkad,tom och glad"

Nynnat på den hela dagen, håller verkligen inte med om texten men den lixom fastnade i mitt huvud precis som flugor på silvertejp... irriterande lixom:P



- 4 eyes, ser ju nästan smart ut i mina brillor som jag inte använt sen jag gick i skolan tror jag. Så passa er;) Jag kankse blir ett geni! asg* knappast...




Jag bara avgudar den gamla nostalgi skivan:D förlåt om jag tjatar omet men den har lixom blitt en favvo, Igen! :D Säkert sönder spelad innan Tisdag... Nån som sätter emot?


Nä nu ska jag verkligen försöka sova, men men vet ju redan hur det kommer gå.
Nä nu ska jag tänka positivt, eller som kängans farmor säger "Tänk på glada tankar"...



-TJING!

Kommentarer
Postat av: Kängan

haha farmor, hon är bra hon :D

2008-11-17 @ 18:41:23
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se/
Postat av: Tessan

Absolut, håller mä:P

2008-11-18 @ 09:45:45
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0