Bakfyllan gör sig påmind...

...eller är jag bara extremt trött...?...

Ja int vet ja menmen det är läget just nu ivf.




Farsdag i dag då, eller för några timmar sedan. Har bara ett ord att säga om det:

-Orättvisa!


Yes, Pappa ringde och tackade för farsdag gratulationen på magazin24.se  
Han var på väg till akuten ännu en gång, inte för å vara egoitisk men han förtjänar fan att bli frisk för jag behöver honom. Bättre pappa kan man inte hitta, fast han förstår inte det själv...tyvärr...


Nä nu ska jag öppna alla fönster/balkongen och hoppas på att jag sover bort bakfyllen ngt sådär ivf. I morgon ska jag te apoteket,hämta brutus medicin. Sola. Ringa och kolla vart pappa vart inlagd, jag chansar på huddinge. Köpa paket till Limpan. Laga matlådor? om jag orkar...


-Tjing




Spriten trollade bort min halsfluss ivf, och det är ju positivt :) Tack alkohol  ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0