Brutus den allsmäktige

...körde det ofrivilliga hundtricket igen!

Jag blir tokig, kan han inte välja ut nått fult as till kille som han "tror sig känna igen och bara måste hälsa på".

Nä då, han tar de snyggaste jäklarna som han kan hitta och får verkligen sin vilja egenom oxå när han kollar med sin hundvalpsögon på de schnyggon han väljer ut...



Han har nog inte fatta att han matte ska vara singel tills hon blir trettio och då gifta sig och skaffa villa... haha!







Shiet vikken dag i dag asså... Helt vimsig av all sömn som jag äntligen fick:S

Vaknade upp och ringde frida det första jag gjorde, och frågade vilken dag det var och vad klockan var...
Vad hon svarade har jag ingen aning om men jag vet att det är tisdag nu ivf...






Jag såg en sån där kloakråtta nyss när jag gick med hunden, är det så att vi mäninskor är som dem?


Ja menar att de flyr från det ena göm stället till det andra.
Från en trygg punkt till den andra...
Vägen från de ena stället till det andra är en farlig och otrygg väg, men ju oftare man byter ställen eller trygghet (kallat va du vill) detso säkrare och oräddare blir man att vandra vidare och lämna det son finns/fanns.
Eller är det bara jag som inte gillar att leva tryggt? Att stanna kvar där allt är förutsägbart? Varje dag går att planera och allt är packat och klart och följer planerna galant!

Nä sån är inte jag, jag söker absolut inte trubbel!, men jag vill inte leva förutsägbart, gifta med ngn som man efter 5 år redan kan läsa dennes tankar och behöver inte ens prata med för att föstå, ha en volvo bara för att det är lätt att skaffa reservdelar till den, fira jul med släkten bara för att man måste och alla andra gör det. Listan kan göras lång...

Nä livet är för kort för att leva ett sånt ,enligt mig ett tråkigt, liv...

Jag är en impulsmänniska och handlar först och tänker sedan,
Ger allt en chans men tröttnar lätt,
Dömmer folk efter ett par minuter,
Litar helst inte på människor,
Sjuk och bisarr humor,
Men ändå rätt nöjd med mig och mitt liv "so far"... =)


Det som nyss skrevs kan nog många som känner mig intyga på att det är 100% Tessan



"Va dig själv för alla andra är redan upptagna"




Inlägget vart långt i dag oxå.
Det där med att skriva ett kort och lästvärt har aldrig varit min grejj ^^
Nu ska jag ivf ta mig ett bad, lyssna på musik och njuta av min sista lediga tid, börjar ju jobba i morgon igen...suck...

Men snart är det kryssing och då kommer tessan vara 100% onykter!!! Yay!!!



Nä hare gött!
-Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0