"Jag är det vilsa i ditt skratt, du är saknaden som jagar mig. Du är det enkla i sommaren, och enkelheten klär dig..."

Avskyr årsdagar, de dagarna lixom gnager i ens själ på ngt förunderligt sett...

Jag vet att rätt beslut togs och att det inte gick att kämpa längre, allt var över.

Vi var grymt lika därav så funkade vi inte ihop heller. Båda hade en så kallad hatkärlek till varandra, och de kan de flesta intyga på att det stämmer oxå. Men att den förlusten som Du uppbringade skulle åstakomma nått sån djävulsk , det hade jag aldrig kunna tänka mig. Finns inte ord för hur mkt jag ville att du skulle komma tillbaka men ändå stanna på den trygga plats du hittat frid.

Det är dax för mig oxå att finna den inrefriden. Nån dag när jag känner fört, men jag har som regel att skjuta upp allt.
Tyvärr


-Aldrig ska jag sluta älska dig, men det tog ett år för att få veta hur mkt du betydde... Tyvärr...


-TJING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0