Rasande Tessan i hissen...

...Trött och sliten i morse när jag gått till jobbet och skulle precis gå in i hissen.

Då föll alla mina förbannade nycklar i golvet, Vart kom dom i från? var min första tanke... :S


Mitt nyckelband hade gått sönder, fan oxå! Nycklar i hela jävla hissen!

I morse var en sån där morgon då jag slårslint och får tokspel, hade damp och väckte säkert hela huset. Har lång stubin annars men inte denna morgon. Helt otroligt att en sån baggatell som att nyckelbandet gick sönder kunde förstöra mitt morgon humör.
Som att vända på en femöring!
Men men nu kom jag på at gå tidigare från lunchen till jobbet och gå förbi BOKIA och köpa ett nytt...:D

-Smart Tessan!
-Jo tack jag vet ;)



Nä dax att gå. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0