En het diskution om en skitsak enligt mig...

... var på möte nyss på jobbet om smittorisker osv. Då självklart jag ger mig in i en diskution me de äldre tanterna...

Det handlade om handukar och att alla ska ha personliga handukar på jobbet. Då frågade en tant mig:

-Men är du säker på att alla torkar händerna när dom är rena? Tanten

-Eh, va? Vad skulle jag med en handuk till om jag inte hade tvättat dem? Jag

-Ja men du kan ju inte vara säker på att alla som använder handuken har tvättat dom innan? Tanten

-Vi är två stycken som jobbar och jag är nästan säker på att både hon och jag vet att man använder en handuk till att torka med efter att man tvättat dem. Nog för att jag är yngst här inne i detta rum men det lärde man sig när man var liten å så var det nog på eran tid oxå när ni var små...hoppas jag, eller? Jag



Resten av Tantklanen höll med mig och den andra tanten vart tyst...
Men men börjar tröttna på att folk kollar ner på en för att man är yngre och inte har rätt utblidning.
All respekt till alle duktiga assistenter för dom är många och kanon trevliga men några av dem tror att dom är störst bäst och vackrast imellanåt.
Men jag vet oxå varför hon är sur, inte lätt när ngn outbildad ynging snor ens jobb;) höhö!






Så, nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli 16.40 så åker jag och Brutus med Ahlström till korslöt :)


-Tjing









Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackkk;)

Klart alla problem är lika värda..

folk jämför herla tiden o det stör mig

2008-09-16 @ 16:30:44
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej
Postat av: vilsen

Hej tessan""

Tack för ditt kommentar!!

Nej du är verkligen inte ensam om detta att känna paniken tills födelsdag..Då är vi 2 om saken;)

massor med kramar..berätta gärna om dig själv;..kramisar.

2008-09-17 @ 11:46:15
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0