Jag borde inte blogga just nu men jag kommer inte på ngn annan anledning att skjuta fram på städningen

-Mjo de ä sanningen, ska städa... Men jag kommer ändå int bli tillräkligt trött avet så ja somnar

Idag har jag jobbat och lyssnat på Johnny Cash heeela dagen lång, är kanon nöjd med nya mobilen. Nu börjar jag förstå hur den fungerar oxå, och det är ju ett plus i kanten.


-Städa?
-Ut och springa?
-Umgås?
-Kolla på film?

Ärla för trött alla de saker men kan ändå inte sova, fan äre som händer? :S Tessan fattar nada som vanligt, ahja det går väla över eller nått






Vet ni? Jag kom och tänka på att idag såg jag verkligen mång hösttecken när jag var ute på jobbet:

-Gamla tanter sätter på sig sina beige/gråa kappor som räcker ner till knäna

-Komunalarbetarna jobbar verkligen med att kratta löv, istället för att ta en cigg och snacka skit med varandra

-När man är på väg till jobbet så inser man att det är nästan för kallt att bara dra på sig en tjocktröja

-Tessan går i vattenpölarna och tror att det ska ha hunnit torka på vägen hem, vikket dom inte gör....





Äre verkligen ngn som läser ens blogg? Hm ja om det int ä nån som gört så förstår ja er! haha



-Tjing






Kommentarer
Postat av: frida

Haha jag gört:P

2008-09-09 @ 20:22:42
Postat av: Tessan

haha jao:D

2008-09-09 @ 22:28:18
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0