Oinbakad calzone

...utan skinka och ingen ost. Är allergisk mot tomatpuré och om det är olja i degen så tycker jag inte om...




Yay! klockan är tidig och tessan är vaken som vanligt.

Kollat på film nu på morgonen/natten.
Frida somnade och jag skulle kolla om elementet var på så jag gick upp, då vaknar frida och tittar martin i ögonen och frågar:

-Har martin gått hem nu?



asg! Flida lite tlött i ögat ;) haha...

Lyssnat på bästa busringningarna oxå, haha youtube is the grejj!



-Tjing i luren....

Kommentarer
Postat av: Frida

Men va fan ni är ju så lika så de är ju inte så lätt:D

2008-09-15 @ 16:26:01
Postat av: Tessan

haha nä de är ju inte de;)

2008-09-15 @ 17:42:14
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: hanna

vad heter killen som busringer nu igen?

kan inte komma på det..

2010-08-15 @ 01:24:06
Postat av: Anonym

du kan svara på min blogg om du vet!

2010-08-15 @ 01:25:16
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0