April april din dumma sill!!!

Har inte gått på ett ända aprilskämt i dag, ännu!

Så vad händer i dag då? Jo Tessan städar och tvättar, och nej det är inget aprilskämt.
Juste jag fick mitt arbetsintyg idag från chefen :) damn att dom hade så mkt snällt att säga visste jag int, blir kanoners att skicka med de papprerna!

Hoppas hoppas hoppas, så håll tummarna för mig!


I morgon ska jag med lillebror till skolan:) Följde ju med limpan när hon hade fyllt år så nu tyckte han att det var hans tur. Kul att träffa alla lärare som man själv hade när man var liten, not.

Sist jag var med lillesyrran så tyckte dom att "det var ju skönt att lillesyster din är lugnare än vad du var när du var liten"

Kul och se när dom fattar att Alvin är lillebror och att han fick allt Bejefalks humör istället för Elina;)
Men men roligt att få träffa de småknåddarna, länge sen nue, förra våren såg jag dom ju varje dag. Tog dem till skolan och hämtade dem oftast oxå.



Mkt har förändrats sedan förra våren, jag hade inget. Men pappa,maina,elina,alvin och alla mina underbara vänner (ni vet vilka ni är) fick mig på rätt spår igen. Jag ska inte glömma att nämna Brutus oxå.

Vår tecknen, de där sakerna som får en att vilja hoppa av glädje, fåglarna börjar sjunga igen tidigt på morgonen och alla gåbanor är sopade. De tecknen får en att minnas...

Jag vill inte minnas, men jag kan inte heller stå på samma ställe och trampa. Människor förändras och det måste jag acceptera, för blodsband betyder ingenting.

Men över ett år senare så är jag "glad" för allt som hänt, annars hade jag gått miste om så mkt! För på väligt länge vågar jag hålla huvudet högt och ser vad mkt jag har att leva för. Jag skulle kunna skriva om alla människor här i bloggen, men det som jag vill säga till var och en ligger mig allt för varmt om hjärtat för att kunna skrivas ner i ord.

En sak vet jag och jag hoppas att ni vet det. Jag älskar er!
och ni som inte vad jag snackar om ska inget veta heller...


-Solen skiner, jag är kär, fåglarna sjunger, mina vänner är de bästa, livet är ljust utan skuggor! <3<3

-TJING

Kommentarer
Postat av: Frida

Javisst du, du gick på det där med könsop. Så skyller du på mig! Typiskt tanter ;-)

Muahaha :D

2009-04-02 @ 11:54:36
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0