Hej du vackre Fobi och dina tio kompanjoner

Yes. Mest äcklad, skönt bara 4 dagar kvar sen I´m out of here!


Köpings Kommun kan rövk*u**a sig själva i a*s**t! Extremt orättvist, och vad händer med jämnställdheten? Inom tio år så kommer alla "viktiga" chefer osv inom vården i köping kommun enbart vara kvinnor. Och det är jämnställdhet?

Om det nu ska propageras jämnställdhet hit och dit. Då ska det väl inte vända åt andra hållet? HURRAY! Köping kommun kan byta namn till KLIMAKTERIE KOSSORNAS KOMMUN!


Som ni redan har räknat ut så är det inte jag som har gjort en anmälan för diskriminering, utan en arbetskollega inom personlig assistans.


Nej köping kommun är ingen bra eller insiprerande kommun.





Jag såg en v70 när jag gick hem, röd. En sån där extremt svensson svensson röd volvo. Familjebil altså. MEN, den hade fetaste kjolpaketet och vav fälgar. Den var riktigt Fet! Inte bra fet dock. Utan bara extremt fet kjolpaketet var nä... En bilring? Påminne om en sån där svävare som man sett på tv. Nej en fet bil vill ingen ha. Fet buckeltraktor. Människan som äger den är väl en sån som bor hemma tills den blir 25 för att den var för lat för att skaffa sig ett jobb och flytta.
Ja varför inte?



Åter igen 4 dagar kvar!!!!!!!!!!! Och skatteåterbäring är ju inte helt fel ;D


-Gör mig en tjänst och kolla dig i spegeln, fett!


-TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0