Tisdag

Gårdagen var en rätt händelserik dag. Fick åka till Polis stationen som ögonvittne, och Polisen var intresserad? Dom ger ju upp innan dom ens försöker.
Bildminne har jag, skulle lätt ha kunnat ritat upp hur fanskapet såg ut tillochmed, men frågar dom inte så skiter jag it.
-Mörka baggy jeans
-Vit keps men halva sidan svart mönster (Hiphop kepa med NY märket)
-Marinblå tjocktröja av märket Northbrook
.Vita kallingar (hade häng..)
-Svarta skor de där DC märket
-Tjocka ögon bryn
-Sigenar näsa, inte kroknäsa som de andra mörka...
-Svartskalle (sigge svart)
-Smal, undervikt
-Fyrkantigt ansikte 23-26 år
-Runt 170 lång
-Cyklade iväg på en gammal Cresent cykel som var roströd. Cresent cyklen var kan jag tänka mig från början på 90-talet..
-Tittade bakåt 3 gånger (Den dumme fan...)
-Hade laptopen under tröjan (Såg kanten på datorn när han vinglade till för att veja för en fotgängare)







Men men, i morgon bilr det att åka till Kungsängen. Jag och Limpan ska göra storstan (Fjollträsk!).


Börjat sträcka mera på ryggen redan sedan jag började träna. Wonderbart! Börjat med rosenrot oxå, och jag tror faktist att det hjälper:) Mer än vad jag vill erkänna!


Nu ska jag plocka påsar, jag har typ...1.000 påsar tror jag. Men mina påsar är ju mina handväskor/ryggsäckar. Ahja dax att röja ivf...






defwaoknifw

....Hon är nog den lyckligaste flickan i världen...  
Bara så ni vet:)






-Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0