Spöstraff och livstid strypning

Rubriken är tagen från DETTA

Nog för att jag är dum, men hur fan ska man kunna strypa ngn på livstid?
Ja men tänk dig själv...
Du måste lixom strypa tillräckligt för att det ska räknas som strypning men personen ifråga måste ju ändå kunna äta dricka... Och tänk då varje j***a gång du måste följa med den in på toa då?!?

Nej jag skulle nog aldrig vilja strypa ngn på livstid, för mkt jobb och energi skulle gå åt.
Bad idea...



Jag kom och tänka på en sak idag, jag tror (läs vet)  jag armbågade Tobbe i facet i natt! Har inte vågat fråga än om han kommer ihåg det...
Jag sa ju självklart förlåt och fick dåligt samvete att jag "slåss" i sömnen, vet ni vad han svarade då?
-Nä, man blir van när man sover brevid dig! sen somnade han om igen

Shiet jag börjar omedvetet bli en sån där Man-Misshandlare! Gosch nu är jag ju värsta gangsta?

Kommer sitta öga mot öga med Robert Aschberg inom ngt år, Han kommer ge mig den där sneda blicken och ställa dumma frågor som bygger upp mitt karl hatande. Vässa min armbåge och hypnotisera honom så han inte märker att jag slår honom gul och blå.
Veckan efter så kommer ni få se mig på tv igen, men på Efterlyst med Hasse Aro!

Och sen ja då är det Kummla anstalten som gäller!


ndicdjscs
Theresé Bejefalk
Åtalad och misstänkt
för man-misshandel.
Inlåst på livstid...



Hahaha :D Nä hade inget seriöst att säga i dag, förutom att jag fick dåligt samvete på riktigt när jag armbågade honom :)


-TJING

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah, först när jag rullade ner och läste trodde jag du ar seriös med "man misshandel" Jag bara WHOOOT XD hahaha



sen fattade jag hahah, bra blogg hörrö!

2009-12-03 @ 17:15:21
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0