Man tänker tillbax och inser att tiden är bara ett faktum, att det är just bara tid

Mer än ett år sedan, är det en kort tid eller var det nyss?

Mitt huve är som en dålig schlagerlåt just nue. Lite klatchig, mosig och dåligt komponerad till en halv bra text som sätter sig som en löpsedel på näthinnan.

Jo då jag mår kanoners faktist, men minnen som biter sig kvar som aldrig vill släppa. Men det är ju dock inte så länge sedan, eller är ett år länge sen?

Jag vet faktist inte, är bara irriterad att de finns där och lurar och dyker upp när det själv passar. (Ni få som vet vad som dyker upp fattar...)


Nu ska jag fixa och dona lite, sover i Klosva  natt hos fridas mamma:) Brottar SM i morgon bitt!



Juste, om det finns ett helvete på jorden så har tessan varit där. Det heter Tom Tits experiment hus. Fy fan! 4 våningar fullt med dryga, äkliga, snoriga, störiga, bortskämda ungar.
OCH så kom jag in på en 12 åring biljett, yay!




Juste! Vill bara säga att jag har världens bästa vänner och människor runt om kring mig:) bara så ni vet! Älskar er alla mega mkt!

-TJING


Kommentarer
Postat av: Kusin!

Älskar dig också! För att citera Kent, "du är hoppet i ett IQ-fritt land!" Kram kram!

2009-02-27 @ 22:27:50
Postat av: Tessan

Va du är gullig:) Bästa kusinen och vän man kan få är du! kramis

2009-03-01 @ 10:33:05
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: svensson

haha, tom tits är ju kung över allt:D

2009-03-04 @ 22:39:09
Postat av: Tessan

NEJ! tom tit´s är ett rent helevete!

2009-03-05 @ 20:38:22
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0