Om jag får välja mellan en cola-spya och en blåbärssoppe-spya så tar jag blåbärssoppe-spyan. Den smakar godast

Ja det hade ni inte så stor koll på va?

Jag är nog expert på spyor, för jag ligger nämligen i Vinterkräksjukan.
Lixom bara det ordet VINTERKRÄKSJUKAN, får det ju att vrida till några extra gånger i magen.


Sen klockan halv tre i natt har det varit samma sak

1.Må illa
2. Försöka hålla tillbaka spyan
3 . Vingla in i badrummet
4. Spy
5. Svimma av
6. Vakna kallsvettig
7. Kolla ifall man slog sig när man svimmade ännu en gång...
8. Krypa tillbaka till sängen

Sen tio min senare börjar det om igen, shemalagt in i det minsta detalj!


Nu har jag lagt in två punkter på kvälls-spy-rutinerna!
Den första rutinen är att svepa massa blåbärs soppa precis innan man ska spy. Det neutraliserar lixom den där brännande smaken från magsyran.

Och första blåbäsoppe-spyan tänkt jag faktist "det var ju inte så pjåkigt", sen svimmade jag...igen...

Den andra rutinen är att ringa runt till folk emellan spyorna, de gånger som jag är pigg nog att prata. Sen pratar jag nog tills det är dax igen. Känner mig lite elak, för har avslutat alla telefonsamtal med:
-"Du, jag måste spy nu. Hej då!"


På tal om det...
-Jag måste spy nu....


Tjing

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lider me dig :( Krya på dig!

2009-02-16 @ 14:50:51
Postat av: Tessan

Tack:)

2009-02-16 @ 14:58:26
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0