118100 är de sanna hjältarna i denna brutala värld

Jag har jobbat allt för mkt så 118100  har fått tagit tag i att ta reda på svar om de mest långsökta till de mest avacnerade frågorna som ställts den senaste tiden från min mobil.

Jag ska publicera alla frågor och svar som jag fick i kväll när jag kommer hem. Dock om jag håller mig vaken!




-Fat so! xD 4 dagar nue...


Yes jag har varit dålig på att blogga, men som ni förstår så står det inte alltid allt för högt upp på listan att blogga när man kommimt hem från jobbet en lärdagkväll klockan halv tio...



-Det är som med grus i sängen, man vänjer sig. Snelhest!




-
Fuck u my friend xD Tjing



=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa tessan

2009-01-26 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0