Döda mig? eller ge mig koffeintabletter kanske?

Räknade ut att jag jobbar/jobbat 12 dagar och varit ledig 1 dag av dessa nu på raken...

I går vart det ivf lite omställning ett par timmar, fick åka med brukarens kattflicka till Strömsholms djurklinink. Roligt att träffa massa gamla klasskompisar som jobbar där nu jue:) dom var över allt hihi! Så nu är Tessan fattig människa. Katten fick in på ultraljud å dropp fick hon oxå. Får hoppas hon blir bra nu bara!



Saker som ska förbli osagda är lika många, som saker som man ville säga utan att säga ngt.
Jag ska till jobbet på måndag och sedan till chefen.

Jag vill bara koppla av och sooooova! Men jag är för trött för att sova, i morgon ska jag upp 06.30! YAY! o ut i snönn och gå, hoppas på att jag bli påkörd av en plogbil för sen ska jag till jobbet och va där till 21.00


Klicka här, piggar alltid upp!
Tickle me emo! Ni bara måste kolla den länken. Snakcade med kusin i går som påminde mig omet.


-God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0