Fridas nyårslöfte vs. hennes mammas nyårslöfte

Hennes mamma ska sluta röka och frida ska inte äta för mkt onyttigt.




Hennes mamma gick ut för att röka, då skriker frida från köket!

-Om du går ut och röker nu så tänker jag bli TJOCK!...are! Och det är ditt fel!


Jag kunde inte sluta garva åt dem både två x] Haha!
Idag har jag motionerat och nu försöker jag städa och plocka, men som vanlgit är jag seg och hittar på massa annat strunt att plocka omkring med. Jag har oxå städat mobilen tillochmed =) Duktigt! Men nu måste jag damsuga och skura golv för sen ska jag laga mat...

-Döda frida för att hon är snygg och jag är hennes bordellmamma. Köpa?köpa?

-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0