Intelligens är okej, men aktiv dumhet stör mig ngt otroligt

Jo det var ganska så smart sakt tycker jag...

Jag hittar då och då lappar i byxfickorna med massa ord och meningar som jag skriver ner när jag är på jobbet.
Ett citat som jag hittade jobbboken var:

"Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker" Michel de Montaigne



Fransmän är nog rätt smarta tror jag. Men tanke på att när jag var i frankrike och jobbade och skulle beställa mat från restaurangen så förstod dom vad jag menade.
Snackar hafflig franska, önskar att jag inte vart utskickad på mkt från de lektionerna i dagensläge, men jag kan dock förstå vad de menar någelunda bra ivf.

Kommer aldrig glömma när jag kastade massa brödbitar på frida och så skyllde jag på fransmännen som satt vid bordet bakom mig.
Shiet haha! Matkrig vart det då ivf, och frida tror säkert fortfarande i dag att det var dom som började.
Men nu vetu! Det var jag x] haha!

Och så har jag lovat Glenn att blogga om honom, vi har ett vad.
Nyårslöften som vi måste hålla, men han har faktist redan fuskat och skyllde på att man får äta massa godis och sånt när man är bakis. Bullshiet det blir straff!
Skulle oxå skriva att han är Världens Bästa. Men man måste nog vara världens bästa om man heter glenn och bor i Göteborg!
"Alla heter Glenn i Gbg!"
Vad ska man säga mera då? Hrrmm... Han ska bli förskolelärare och tycker att jag är en Bonne! haha!
Han snusar, är glad och omtänksam.
Juste! Höll på att glömma, han är en riktigt fotbollsnörd x] Inget är nog viktigare än fotboll för honom int.


I morgon blir det att gå till jobbet, sen till chefen och sen ska jag möta upp Ahlström kl14.30 för att ta en fika.
18.00 ska jag och Marsvin sola! Fy fan va skönt, inte göra nånting bara ligga ner och mina skulderblad slutar verka när dom blir varma. Synd bara att man kan få cancer av solarium =S


Bloggar mer i morgon...




-TJING!


Kommentarer
Postat av: Alla heter glenn i göteborg

Bonnen sa att jag skulle kommentera och då får man göra det. jag fuskade inte, började med vadet en dag senare bara. så inget straff. Men tessan hon känner mig, blir glad. min framtida fru hihihi

2009-01-04 @ 22:00:34
Postat av: Tessan

Ljug inte, ett nyårsläfte är ju från tolvslaget till det nya året. Annars hade det ju inte hetat nyårslöfte! Framtida fru? Du om någon vet ju att jag aldrig ska gifta mig

2009-01-04 @ 22:05:57
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0