Söndagsmorgonen 03.03-03.07 Skedde ett inbrott i en bil av en lönnfet "svartskalle" på hissingen i gbg

Det där med "svartskalle" är inget som jag anser som ett negativt ord men det ordet beskriver för de flesta vad det var för människa. Jag studerar inte människor så pass mkt att jag kan säga: "Nä men titta en från pallestina!" eller nått...

Ivf så stod jag i fönstret och kollade på inbrottet, riktigt intressant. Att ngn så ung "svartskalle" var så duktig. Eller duktig är nog fel ord att uttrycka sig med men asså han var så skicklig.

Skicklig på kriminalitet? Ja jo personligen tycker jag det. Inte för att jag själv är kriminell, men det farsinerar mig. Det har det alltid gjort.

03.12 upptäcktes dock den tjutande bilen av en kvinna bärandes på en guitarrväska. But, to late!
Men det var inte ens hennes bil, hon åkte i väg i en gråmetallic renault. På passagerar sidan på bilen så stod det en liten mini julgran i fönstret. Jag kan regplåtens nummer oxå... Mjo onödiga saker är ngt som jag gillar att samla på i hjärnan och det viktiga glömmer jag bort.

Han som gjorde inbrottet var runt 185 lång, hade en vit snusnäsduk runt halsen och sprang till vänster mot netto. Och han hade getskägg, fast kort. Han hade sällskap av två till fega jävlar som stod bakom betongkanten på parkeringen. Båda smala i förstora kläder, kortare, yngre och nervösa. Det såg man på deras kroppspråk om man jämförde med den lönnfeta. 
Dom gjorde nog den lönnfete sällskap för att deras mammor slår dom.


Ahja dom som ägde bilen vart en turbo fattigare.


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0