Klockan är? allderles för tidigt eller sent..

Ja klockan är 05.00. Yes!

Katter är smartare än hundar?
Jag vet faktist inte, tänk att sådana två små söta så lurvbollar kan föra sånt liv. Kl 03.30 i natt var jag upp och tog bort alla leksaker, efter att ha hört:

Vroooom.....Vrooooooooooooooooooooom...Doink!.....Vrooooooooooooom..........................rassel..VROOOOM!

i nån timme....



Gick och la mig igen.
Sen vart tv-dosan å en skokartong nattens leksaker istället. Jag hade dock inte tagit bort tunneln som jag köpte i går så den var oxå jätte rolig!

04.45
Tessan vandrar upp yrvaken, tänder ljuset.

Tunneln står inte i vardagsrummet utan i hallen för tillfället.
Tv-dosan hittar jag inte. 
Och i skokartongen sitter?

En jätte nöjd Morris och man ser nästan hur hon strålar av lycka, hoppar ur skokartongen och slänger sig nästan på rygg för att förhoppningsvis bli kliad på magen.

Då kan jag inte göra annat än att skratta åt det hela och det ända som far genom mitt huvud när hon kastade sig i fullfart på rygg var "Hur gör flickorna i Kolsva?"

Och vart fanns Pärlan då?
Den katten är nog smart tamejfan! Katten ligger i tunneln och blundar...såg henne i ögonvrån innan så jag visste att hon inte sov, men när jag kollade på henne så blundade hon.  Öppnade ögonen nån millimeter och jag sa:
-Du sover inte va ?
-Maju, svarade Pärlan och kom och la sig brevid morris och ville oxå bli kliad....


Bli arg på dem? Nä jag skrattade åt dem :)


Jaja nu har jag ivf lärt mig att inte ha kvar nå roliga leksaker "ute" på natten. Hundar sover ju på nätterna, det är väl smartare än katter som är vakna?


uyi5r7ilpåhetfregeq
Gissa vad kissarna gör nu? SOVER ;D haha!


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0