Måndag!

Åh jag har varit feberfir heeeel dagen! :D....eller ja det är väl halva sanningen. Har feber nu på kvällen, men det är nog bara för att jag har hållit igång mer än de andra dagarna idag.

I morgon ska jag ivf till v-ås, skönt att komma ut lite för på onsdag börjar jag ju jobba igen. Suck! Ahja, hoppas på goda miner och att det inte har varit allt för många vikarier där och rotat runt. Alltid svårt att hitta saker som man ska ha när man varit borta. Saker får ben kanske?


uyi5r7i

Två trötta och mysiga kissar som har busat med de nya leksakerna heeeela kvällen:) Pärlan är galen i en tunnel som jag har köpt, ser så roligt ut när hon "leker" tiger och tror att man inte ser henne.. ;D

jiwöddf
Vaktar "sin" leksak:) Roligt att gömma sig tycker Pärlan

dwkdojoä
Morris är säääker på att det bor ngt under pallen i badrummet. Likaså är hon säääker på att det bor ngt i en skokartong som hon hittade:) Fast man visar att det inte finns ngt där så är hon tillbaka fem minuter senare och ska putta på den... hihi!
Sötnos!

fnöieronwä
Tröttis kissse som älkar att bli kliad på magen:)



-Tjingelinig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0