Will you make it to heaven

Drömde om dig i natt, det var så verkligt. Jag vart så lycklig när du kom springandes emot mig.

Värmen som du gav mig fanns kvar även när jag vaknade. Du var allt för mig hjärtat.


Jag somnade om, i tron på att du verkligen har det bra på andra sidan. Men det är/var smärtsamt att släppa taget om dig. Fortfarande svårt, ingen förstår.
Du och jag, vi delade på allt.
Det var vi två, ingen annan förstod våran vänskap. Som om vi var bundna till att alltid vara tillsammans. Min själ brann och hölls levande i dina ögon, jag var där då den lågan släcktes.


Vid de sömnlösa nätterna fanns du alltid troget vid min sida, oron kunde du bekämpa med din närhet.
Dina ögon gav mig sinnesro och än i dag kan jag se dina blickar emot mig så som förr. Du var mitt allt och en stor del av mitt hjärta tog du med dig. Det var din del och tillhörde endast dig.


Att få hålla dig i famnen så som i drömmen tåras mina ögon av, du betydde så mkt mer än vad ord kunde beskriva.



Det känns som i går, saknar dig min själsfrände.


Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka, höra din andatag innan jag somnar. Saknaden är stor och plågar mig i det tysta



- ......

Kommentarer
Postat av: Västeråsgurkan

Så fint skrivet... blir tårögd.



Kram

2009-07-10 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0