10/3

Somliga går i trasiga skor

"Vem bryr sig om hur dagarna går? Dom vandrar som dom vill"
||Cornelis||



Damn, hur kan ngt materiellt ha haft en så stor betydelse för mig?
Finns inget som jag prioiterat så högt som honom. Det kommer heller aldrig ske igen.
Tankana bollar mellan den 9/12 och alla glada minnen av honom.
Vill inte tänka, jag har alltid kunna stänga av och gått innan för mina murar. Men det går inte när det gäller honom.


Varför?

Som en dimma, som i trans. Han var det ända, som mitt hjärta accepterade, fanns. Hur fan kan man sakna ngt så mkt?


-Inget finns för evigt, allt tar slut. Förutom kärleken till honom. Sunnesjön´s Brutus <3




-Fan fan fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0