Bakfylla pågår

Jag och frida var på pizzerian i dag och fläskade för en gång skull. Pizzabagaren är klockren, helt sjukt rolig människa.

Utanför så står det två utlänningar och ska byta bromskivor, till grejen det att han hade 5 bult men köpt bromsskivor för 4 bult.

Pizza bagarn som är runt 24 och utlänning själv ställer sig i fönstret och utbrister:

-Já vet varfor han inte fattarrr aht det inte gårrr aht få påu 4bolt påu 5bolts modellDom är Kouurder! De forklaahraahr ahllllt...hahaha!

Han är så jävla klockren, i det landet han kom i från så driver man med kurder lika som vi driver med norrmän och sen drog vi massa "Shan da man" och "Özz" skämt.
Han lät precis som "Shan da man" oxå. Haha! Roligaste är sketchen vi 2.20. Ni måste bara kolla in det!
Den sketchen vi 4 min, kunde han pizzabagaren så jävla bra! haha!


Sen kom det fram att jag hade festat i Sala och Frida på hantis i stan, och från det ena till det andra så tyckte han svenskar var konstiga. Det kan jag hålla med om.
Svenskar är reserverade och tycker att om ngn pratar med dem på tex busshållsplatsen så är den personen en jubel idiot.
Om jag hade sakt till er ute på gatan:
-Tschenna schjejer hor är dé? Med riktig brytning och över driven inlevelse...
-Ni háde trott aht já är Idiot påu ehn gåung!

Och det har han nog rätt i oxå, då man tittar åt ett annat håll och undrar va fan det är för fel på fanskapet. Haha!


-Skor, byxor, väst, pistol, hatt. MAFFIA! |Shan da man|

-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0